Newsletter:

Na skróty

Biuletyn Informacji Publicznej

Aktualnosci

Badania przeprowadzone przez Mystery Shopping Providers Association i opublikowane w 2012 roku wskazują, że najczęstszym powodem straty klienta jest nieodpowiednia obsługa – 68% przypadków. Za dobrą obsługę klient jest gotów zapłacić 10-15% więcej. Jeśli jest dobrze obsłużony mówi o tym 10-12 osobom, a kiedy źle – opowiada nawet 20 osobom.Istnieje 75-80% szansy, że zadowolony klient wróci po ponowny zakup.


Podczas szkolenia, które prowadził Piotr Skrzypczak – ponad 20 lat doświadczeń w sprzedaży i marketingu w renomowanych firmach krajowych i zagranicznych – uczestnicy poznali praktyczne techniki sprzedaży. Wśród nich: umiejętności rozpoznawania i rozumienia potrzeb klientów; poszukiwania rozwiązań; rozmowy językiem korzyści; reakcji na zastrzeżenia; budowania długotrwałych relacji. Moduły szkoleniowe zawierały zagadnienia związane z procesem sprzedaży oraz planowaniem działań handlowych. Zaprezentowane elementy negocjacji pozwolą uczestnikom skuteczniej negocjować warunki transakcji.


Bezpłatne szkolenie, zorganizowane 30 maja przez SIPH we współpracy z firmą FIM Consulting, cieszyło się dużym zainteresowaniem i zyskało wysokie oceny uczestników.



Staropolska Izba Przemysłowo - Handlowa, ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce
www.siph.com.pl, biuro@siph.com.pl

Wykonanie: Producer