Newsletter:

Na skróty

Biuletyn Informacji Publicznej

Nie ma takiej strony

O PROJEKCIE
 
Wiedza:
Plato to zamknięty 9-ciomiesięczny projekt treningowy, stworzony dla potrzeb małych i średnich firm. Program szkoleń Plato dzieli się na cztery glówne zagadnienia: strategia, marketing i sprzedaż, finanse oraz zarządzanie personelem. Celem 12 sesji Plato jest stworzenie biznes planu. Należy podkreślić, że projekty Plato w Polsce nie są jedynie kopią projektów Plato organizowanych w innych krajach, lecz są ciągle adaptowane do potrzeb polskich malych i średnich firm oraz specyfiki polskiego rynku.
 
Doświadczenie:
To co odróżnia Plato od innych szkoleń to opieka mentorska jaką sprawują opiekunowie, wywodzący się z doświadczonych polskich i belgijskich firm, które już odniosly sukces, a teraz chcą swym doświadczeniem dzielić się z innymi. Nad każdą z grup roboczych Plato pieczę sprawuje dwóch opiekunów: jeden Belg i jeden Polak. Ich zadaniem jest organizacja pracy w grupie, motywowanie i koordynacja uczestników we wdrażaniu zdobytej wiedzy, a także aktywne wspieranie w tworzeniu biznes planu.
 
Kontakty:
Plato opiera się na nawiązywaniu kontaktów i wymianie doświadczeń, zarówno w Polsce jak i zagranicą. Polskie projekty Plato byly organizowane w Poznaniu i Zielonej Górze (2001/2002) oraz Gdańsku i Olsztynie (2002/2003). Kolejne projekty rozpocznę się w marcu 2004. w woj. świętokrzyskim i dolnośląskim. Firmy z innych województw także mogą wlączyć się w udzial w Plato. Klub Plato liczyl będzie zatem ponad 500 firm w Polsce i ponad 4000 w Europie.
 
 
 
PRZEBIEG UROCZYSTOSCI: PLATO STAROPOLSKA AWARDS - KIELCE
 
 Uroczysta gala Plato Awards w Świętokrzyskim odbyła się w dniu 22 listopada 2004, w centrum konferencyjnym Hotel Kongresowy EXBUD w Kielcach. Gospodarzem uroczystości był Prezydent Staropolskiej Izby Przemysłowo Handlowej, Ryszard Zbróg.
 
 
W części porannej uczestnicy Plato brali udział już po raz ostatni w warsztatach pod przewodnictwem Opiekunów Plato.
 
 
W części popołudniowej Plato Awards udział brali goście honorowi: Dyrektor Gabinetu Marszałka, Krzysztof Adamczyk, Vice Wojewoda, Joanna Grzela, Starosta Sandomierski, Mieczysław Sawa.
 

 
Po części uroczystych podziękowań dla organizatorów Plato za profesjonalną realizację projektu nastąpiło omówienie wyników badania satysfakcji przeprowadzonego wśród uczestników Plato Dolny Śląsk oraz Plato Staropolska w pazdzierniku 2004 roku. Wyniki przedstawił belgijski koordynator Plato Polska, Peter Vanduyfhuys.
 
Wręczenie nagród Plato Awards było kolejną częścią programu uroczystej gali. Moment wręczenia nagród był bardzo podniosły, niektórzy ze zwycięzców nie ukrywali wzruszenia.
 

Zwycięzcy od lewej:

Marek Małecki (FORBET),
Tomasz Kosiński (Mediateka),
Stanisław Klimkiewicz (TOYA - STANMAR Import-Export),
Bogusław Cwalina (PRO-REM Sp. z o.o.-Hurtownia Elektromechaniczna euroKABEL)
- nieobecny z powodu choroby (nagrodę odebrał opiekun grupy

 
 
W części końcowej uroczystości nastąpiły podziękowania dla Opiekunów projektu Plato – bardzo ważnego filara projektu. To właśnie Opiekunowie ofiarowując swój czas, wykazując się ogromnym zaangażowaniem umożliwiali uczestnikom projektu ciągłą wymianę doświadczeń podczas warsztatów.
 

 
Uroczystość zakończyła się toastem i drobnym poczęstunkiem oraz indywidualnymi rozmowami.
 
Wspólnie spędzony czas umiliła muzyka wykonywana przez orkiestrę STRAUSS ENSAMBLE z Kielc. Moderatorem uroczystości był Pan Tomasz Woś, dziennikarz Polskiego Radia Kielce.
 
 
 
I NFORMACJE O ZWYCIĘZKICH FIRMACH
 
 
PLATO AWARD w kategorii STRATEGIA
 
dla uczestnika projektu PLATO, który ma najlepszą albo najbardziej pomysłową strategię, najlepszy albo najbardziej pomysłowy biznes plan
 
Zwycięzca w kategorii STRATEGIA
 
FIRMA: FORBET - Marek Małecki
Uczestnik: Marek Małecki
WWW: http://www.forbet.pl/
Branża:

produkcja i sprzedaż materiałów budowlanych (głównie dla budownictwa drogowego): kostka brukowa, krawężniki, obrzeża, elementy małej architektury, prefabrykaty betonowe; firma działa regionalnie na terenie woj. świętokrzyskiego, podkarpackiego, małopolskiego i lubelskiego;



Miejsce II w kategorii STRATEGIA
 
FIRMA: INTERFACH S.C. Dariusz Magierek, Krzysztof Osowski
Uczestnik: Krzysztof Osowski
WWW: http://www.interfach.com.pl/
Branża:

projektowanie i instalacje systemów alarmowych, p.poż., CCTV, teleinformatycznych; handel hurtowy urządzeniami do systemów alarmowych, CCTV, p.poż.; monitorowanie systemów alarmowych i p.poż.;



Miejsce III w kategorii STRATEGIA
 
FIRMA: ZESPÓŁ PAŁACOWY Sp. z o.o.
Uczestnik: Andrzej Kowalski
WWW: http://www.bizony.com/
Branża:

pensjonat: pokoje z pełnym wyżywieniem, zwiedzanie z przewodnikiem zabytkowych wnętrz Pałacu oraz pięknego wielowiekowego parku, jazda konna, sale konferencyjne, - oglądanie zwierzyńca: bizony, wielbłąd , strusie, kozy, highlandy;



PLATO AWARD w kategorii KREATYWNOŚĆ
 
dla uczestnika projektu PLATO, który ma najbardziej kreatywne pomysły w swojej branży, dot. produktów albo strategii
 
Zwycięzca w kategorii KREATYWNOŚĆ
 
FIRMA: Mediateka
Uczestnik: Tomasz Kosiński
WWW: http://www.mediateka.com.pl/
Branża:

projektowanie graficzne, prace DTP, kreacja, przygotowanie i druk materiałów reklamowych, wydawnictwa na zlecenie, wydawanie czasopism regionalnych o profilu kulturalno-krajoznawczo-edukacyjnym; własne studio graficzne, studio foto oraz czasopisma "Nasza Baba Jaga", "Dedal";



Miejsce II w kategorii KREATYWNOŚĆ
 
FIRMA: AGMO
Uczestnik: Marcin Czerwiński
WWW: http://www.agmo.pl/
Branża:

produkcja zniczy poprzez wypełnianie pojemników szklanych i pp, pcv masą parafinową w stanie ciekłym, prasowanie granulatu parafinowego na prasie hydraulicznej; sprzedaż we własnej hurtowni oraz przedstawicieli na terenie woj. świętokrzyskiego; wypałnianie naczyń żelem parafinowym; 8 letnia tradycja; wykonuje każde nietypowe zlecenie;



Miejsce III w kategorii KREATYWNOŚĆ
 
FIRMA: Zakład Handlowo Usługowy Adam Kwiel
Uczestnik: Katarzyna Kwiel
WWW: http://www.kwiel.getin.pl/
Branża:

poligrafia i reklama (projekt, skład, druk)



Miejsce IV w kategorii KREATYWNOŚĆ
 
FIRMA: Agencja Reklamy i Handlu POLIGRAFIK
Uczestnik: Sylwester Fąfara
WWW: http://www.poligrafik.com.pl/
Branża:

działalność reklamowo-poligraficzna; produkcja upominków reklamowych, serwis nadruków, tampodruk, sitodruk, grawerowanie oraz cięcie laserem; dystrybucja gadżetów reklamowych; opracowywanie projektów graficznych;



Miejsce V w kategorii KREATYWNOŚĆ
 
FIRMA: Pracownia Projektowa Janusz Gruszczyński
Uczestnik: Janusz Gruszczyński
WWW:
Branża:

usługi projektowe (wszelkie obiekty budowlane); sklep odzieżowy; wynajem powierzchni użytkowych;



 
PLATO AWARD w kategorii MARKETING
 
dla uczestnika projektu PLATO, który ma najlepszy plan marketingowy albo strategię dotycząca marketingu.
 
Zwycięzca w kategorii MARKETING
 
FIRMA: TOYA-STANMAR IMPORT-EXPORT
Uczestnik: Stanisław Klimkiewicz
WWW: http://www.stanmar.pl/
Branża:

handel hurtowy i detaliczny: narzędzia ręczne, elektronarzędzia, akcesoria i chemia samochodowa, art. turystyczne, inne przemysłowe;



Miejsce II w kategorii MARKETING
 
FIRMA: KONCEPT Biuro reklamy i promocji Katarzyna Batko i Spółka s.c.
Uczestnik: Katarzyna Batko
WWW: http://www.koncept.biz.pl/
Branża:

kompleksowe usługi w zakresie promocji i reklamy (głównie obsługa firm); własna drukarnia, pracownia reklamy zewnętrznej i studio DTP; specjalizacja w produkcji kalendarzy i katalogów; nadruki z logo firmy na upominkach, projektowanie stron internetowych; sprzedaż biletów autokarowych i lotniczych;



Miejsce III w kategorii MARKETING
 
FIRMA: Agencja Reklamy i Handlu POLIGRAFIK
Uczestnik: Sylwester Fąfara
WWW: http://www.poligrafik.com.pl/
Branża:

działalność reklamowo-poligraficzna; produkcja upominków reklamowych, serwis nadruków, tampodruk, sitodruk, grawerowanie oraz cięcie laserem; dystrybucja gadżetów reklamowych; opracowywanie projektów graficznych;



PLATO AWARD w kategorii ZARZADZANIE PERSONELEM
 
dla uczestnika projektu PLATO, który ma najlepszy plan lub najlepszą strategię w dziedzinie zarządzania personelem albo pomysłowe podejście do zagadnień zarządzania personelem w swojej firmie.
 
Zwycięzca w kategorii: ZARZADZANIE PERSONELEM
 
FIRMA: PRO-REM sp. z o.o.-Hurtownia Elektrotechniczna euroKABEL
Uczestnik: Bogusław Cwalina
WWW: http://www.eurokabel.com.pl/
Branża:

handel materiałami elektrotechnicznymi: kable, przewody, osprzęt elektroinstalacyjny, oprawy oświetleniowe, zródła światła, druty nawojowe; sprzedaż na terenie całej Polski;



Miejsce II w kategorii ZARZĄDZANIE PERSONELEM
 
FIRMA: PROGRES HELENA SUSKA
Uczestnik: Jan Suska
WWW:
Branża:

handel detaliczny (mały supermarket 1500 m2) - art. ogólnospożywczymi, mięsno-wędliniarskimi, alkoholami, art. chemicznymi, AGD, prasą, nabiałem, warzywami, mrożonkami, pieczywem;



Miejsce III w kategorii ZARZĄDZANIE PERSONELEM
 
FIRMA: Altar Sp. z o.o.
Uczestnik: Marek Wesołowski
WWW: http://www.altar.com.pl/
Branża:

zaawansowane technologie informatyczne: projektowanie systemów i rozwiązań informatycznych, dostarczanie poszczególnych elementów rozwiązań, koordynację, prowadzenie projektów oraz ich nadzór; produkty podzielone na 3 grupy merytoryczne: 1 - Workflow -System Zarządzania Przepływem Pracy, 2 -Billing, 3 - CallCenter, ContactCenter, IVR;



 


Staropolska Izba Przemysłowo - Handlowa, ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce
www.siph.com.pl, biuro@siph.com.pl

© 2006 Producer - strony www, cms, hosting